Aby otrzymywać powiadomienia o obniżkach cen, wyprzedażach, promocjach, nowych produktach w naszej ofercie:
DLA PARTNERÓW
Warunki reklamacji.

Aby złożyć reklamację, wystarczy skontaktować się telefonicznie z naszym serwisem, a następnie odesłać zakupiony towar na adres serwisu oraz spełnić proste warunki:
  • Wypełnić kartę gwarancyjną i koniecznie podać: pełny opis usterki, swoje dane adresowe oraz swój nr. telefonu kontaktowego.
  • Dołączyć kopię faktury zakupu, lub conajmniej informację z numerem faktury lub paragonu zakupu (tylko dla Partnerów Handlowych).
  • Wysłać towar w dobrze zabezpieczonym opakowaniu dodatkowym, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
  • Koszt wysyłki towaru reklamowanego ponosi zgłaszający reklamację. Jednak po jej weryfikacji przez nasz serwis, w przypadku zasadnej reklamacji można wnioskować u handlowca o zwrot kosztów wysyłki.
  • Koszt odesłania towaru do klienta pokrywa firma INTERDIGITAL, chyba że reklamacja była całkowicie nieuzasadniona, np. w wyniku pomyłki, niezapoznania z instrukcją obsługi sprzętu itp.
  • Nowy sprzęt zakupiony u nas warto sprawdzić przed instalacją, gdyż oferujemy możliwość zwrotu* lub nieograniczonej wymiany* na inny asortyment towaru nieużywanego (nie wymagamy przy tym podawania przyczyn, warunki zwrotów są ustalane indywidualnie, termin zwrotu wynosi do 2 miesięcy od daty zakupu) a rozliczanie odbywa się na zasadach faktury korygującej.
* tylko dla zwrotów do 5tys PLN netto oraz klientów firmy z dodatnim saldem zakupów. Inne warunki są możliwe po ustaleniach indywidualnych.

LOGOWANIE PARTNERÓW
Zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza, aby zostać naszym partnerem i korzystać z wielu przywilejów: formularz zgłoszeniowy
warunki wspolpracy
warunki reklamacji
nvox_active.pngteac_active.pngwaeco-logo.pngcarpower-logo.pngNakamichiLogo.pngdometic-logo.pngmidland-logo.pngpresident-logo.pngjbl-logo.pnghertz-logo.pngpioneer logo--2.png