Warunki reklamacji.
Aby złożyć reklamację, wystarczy skontaktować się telefonicznie z naszym serwisem, a następnie odesłać zakupiony towar na
adres serwisu oraz spełnić proste warunki:
- Wypełnić kartę gwarancyjną i koniecznie podać: pełny opis usterki, swoje dane adresowe oraz swój nr. telefonu kontaktowego.
- Dołączyć kopię faktury zakupu, lub conajmniej informację z numerem faktury lub paragonu zakupu (tylko dla Partnerów Handlowych).
- Wysłać towar w dobrze zabezpieczonym opakowaniu dodatkowym, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.
- Koszt wysyłki towaru reklamowanego ponosi zgłaszający reklamację. Jednak po jej weryfikacji przez nasz serwis, w przypadku zasadnej reklamacji można wnioskować u handlowca o zwrot kosztów wysyłki.
- Koszt odesłania towaru do klienta pokrywa firma INTERDIGITAL, chyba że reklamacja była całkowicie nieuzasadniona, np. w wyniku pomyłki, niezapoznania z instrukcją obsługi sprzętu itp.
- Nowy sprzęt zakupiony u nas warto sprawdzić przed instalacją, gdyż oferujemy możliwość zwrotu* lub nieograniczonej wymiany* na inny asortyment towaru nieużywanego (nie wymagamy przy tym podawania przyczyn, warunki zwrotów są ustalane indywidualnie, termin zwrotu wynosi do 2 miesięcy od daty zakupu) a rozliczanie odbywa się na zasadach faktury korygującej.
* tylko dla zwrotów do 5tys PLN netto oraz klientów firmy z dodatnim saldem zakupów. Inne warunki są możliwe po ustaleniach indywidualnych.